2014. január 20., hétfő

Diffúzer házilag

Forrás a bejegyzésben megjelölve
Nos, ezt nehéz lett volna lefotózni, mert fotós eszköz. Szétdobja a vaku fényét. Tényleg nagyon jó dolog. A vakuval készült kép ugye elég vacak, mert kifehéríti a témát, ha vaku nélküli funkcióban fotózunk szobában, akkor meg eléggé sárgás színezetű lesz a kép, ráadásul nagyon könnyen bemozdul. Na nem vagyok ám nagy fotós!!!
Szóval szembe jött velem EZ AZ ÖTLET. Gyorsan kipróbáltam, mert volt otthon egy fehéres műanyag flakonom (kifogyott Ecover mosogatószeré), méretre vágtam, ráhúztam a vakura, aztán próbálgattam, persze a gyerekek jöttek azonnal modellkedni. :) Tényleg szuper! Na jó, ez azért profibb, mint az enyém, így ha hozzájutok ilyen filmtartó dobozkához, akkor megcsinálom ezt, de addig is jól működik a sajátom, csak kicsit belevillant a szemembe is. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése